Berga treballa en la retirada d'arbrat i neteja d'elements dispersos a la via pública per la ventada de dijous a la nit

Última revisió 28-07-2023 14:56
28/07/2023

L’Ajuntament de Berga treballa per restablir la situació arran de la ventada que es va produir durant la nit de dijous, que va provocar afectacions en l’arbrat i la dispersió de diversos elements a la via pública com per exemple fulles, branques i residus.

Els serveis municipals han inspeccionat diferents zones de la ciutat per tal de detectar incidències relacionades amb la ventada i portar a terme les accions necessàries per resoldre les afectacions de la ventada.

El servei de neteja viària ha prioritzat la recollida i neteja de tots els elements dispersos als carrers a causa de les fortes ratxes de vent registrades ahir. La neteja ordinària es reprendrà tan aviat com s’enllesteixin les tasques esmentades.

L’estació meteorològica situada a l’Institut Guillem de Berguedà va registrar una ratxa màxima de vent de 118 km/h, un valor excepcional a la ciutat, més encara durant una tempesta d’estiu.

Caiguda d'arbrat a causa de la ventada registrada durant la nit de dijous