La peça del mes: "Quadern d'Aurora Bertrana"

En el marc de la commemoració del 50è aniversari de la mort d’Aurora Bertrana, el Museu Comarcal de Berga dedica ‘La peça del mes’ a l’escriptora, que va néixer a Girona (1892) i va morir a Berga (1974), exposant un quadern personal. La peça forma part de l’arxiu de la família Galderic Safont.

Xerrada: “Aurora Bertrana. El Paradís Interior” a càrrec de Toni Gol Roca, escriptor, investigador i estudiós de les guerres carlines.
Data: divendres, 19 d’abril
Hora: 19 h
Lloc: Sala de Plens de l’Ajuntament de Berga

Exposició del quadern d’Aurora Bertrana: del 19 de març al 10 de maig de 2024
Lloc: Museu Comarcal de Berga

L’activitat forma part de 'La peça del mes', una iniciativa que s'inclou en el projecte d'Àgora Cultural Berga per difondre el coneixement sobre el patrimoni cultural berguedà, a través de l'àrea de Patrimoni Cultural i Museus de l'Ajuntament de Berga. L’acte també s’inclou en la iniciativa ‘Recordant Aurora Bertrana’ impulsada pels ajuntaments de Berga i Girona.

Data i hora de la darrera actualització d'aquest contingut: 12-04-2024 18:14